Oh Oh Den Haag

Zand, Zee en Vuurwerk vind ik een leuke combinatie. Vrijdagavond dus naar het Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen gegaan. Wat tijdens het doorlezen van de festivalinformatie voor ik vertrok al niet echt aansprak begon tijdens de reis steeds ergerlijker te worden. Net voorbij Den Haag Centraal werd het te veel. In de tram dus spontaan op de knop gedrukt en het centrum ingegaan. Rondje langs het binnenhof gewandeld om uiteindelijk op een terras op een van de vele Haagse pleinen te belanden.

hofvijver08-2015

Een terras kiezen was niet gemakkelijk, dus maar voor het rustigste terras gekozen. Heel fijn zonder gekakel van het buurtafeltje kunnen genieten van mijn drankje. Duurde wel ruim 20 minuten voor de serveerster langskwam. Dit gebeurde pas nadat mijn terrasgenootje haar persoonlijk heeft opgehaald van binnen achter de bar. Dan begrijp je dus meteen waarom het er zo rustig is. Grand Café De Tijd is dus niet bepaald ‘Grand’ op het gebied van service. Maar de muziek was goed!

deTijd 8-2015

Toch blijkt de marketing van het café briljant. Het Vuurwerkfestival heb ik namelijk zelfs nooit gezien. Leuke locatie. Check. Leuke actie. Check. Goede doelen marketing. Totaal gefaald. Waarom gaat iemand naar het strand van Scheveningen? En wie vindt vuurwerkshows leuk? Juist, ik. Wie wil op het strand met een smoothie of wodka sju en de tenen in het zand een goed doel ondersteunen waar je niets mee hebt? Totaal niet grappig, deze actie van Scheveningen. Voor een impressie van het festival verwijs ik je graag naar de website http://vuurwerkfestivalscheveningen.nl/ Heb zelf de foto’s niet bekeken.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Uncategorized

Geef een reactie

