LaurganiQ merken als adArt, wordIt, Mark It, wineWare, techCentric en waxIt zijn op grote schaal geadopteerd. Zoeken in Google leverde niets op toen de website van LaurganiQ voor het eerst live ging met deze namen. Vandaag struikel je over de bedrijven die de LaurganiQ merken als bedrijfsnaam gebruiken. Het enorme succes van eenvoudige merknamen en kleine aanpassingen in de spelling zoals het gebruik van een Q op het einde van een woord tonen de kracht van LaurganiQ. Maar hoe komt het dat de LaurganiQ merken van Spanje tot Italië en zelfs in de VS floreren?
Veel bedrijven gebruiken Google als strategie voor het vinden van een merknaam. Waarom zou je een bedrijfsnaam zelf bedenken als bedrijven als LaurganiQ erin zijn gespecialiseerd? Hoe gaat LaurganiQ om met die uitdaging? In zoekmachines komen steeds vaker vage websites te voorschijn onder de merken van LaurganiQ. Veel van deze websites hebben geen e-mailadres of contactgegevens. Vaak verdwijnen de websites na enige tijd weer van het internet.
Voor LaurganiQ is het floreren van de zelf bedachte merknamen een bewijs van de eigen kracht. Jaren investeren in specialisatie heeft het internet een stuk meer LaurganiQ gemaakt. Referenties naar LaurganiQ merken duiken steeds vaker op. Doel van LaurganiQ is om het succes van de LaurganiQ merken terug te zien in de eigen bedrijfsresultaten. En niet alleen op internet.